Clik For Money...TQ

Tuesday, September 20, 2011

~ Gotcha... ~

 Hahahaha...
 Now I know.. Who stalking me all this while...
 Kennn...
 Mental kene berubah...
 Jangan terlalu taksub ngan kejayaan orang lain...
 Perlihat diri sendiri then baru nak buat comparison..
 Yup..
  I know..  U know what I'm saying rite now..

 Too busy to mind other people's business...
 Why don't you mind your own business...

 An an an...
 Hurm probably..
 You are actually jealous of the cuteness of me....
 Hahahaha..
 
 Tu lah manusia...
 Kang cakap.. Lebih pulak kuah dari sudunya..
 Maka.. Fikirlah sendiri..
 Kalau terlalu melihat kesilapan dan kesalahan orang lain..
 Maka.. Adalah lebih elok lihat kesilapan sendiri dulu..
 Then baru perbaiki segalanya..

 Nie janganlah asyik kompang sana dan sini..
 Tapi hakikatnya..
 Tak de apa yang berlaku..
 Betul tak..

 Aku pun bukan baik sangat..
 Tapi.. Aku tak amik tahu langsung pun pasal kau..
 Even siapa pun kau..Ana datok ke.. Cucu tan sri ke..
 Bagi aku..
 Selagi periuk nasik aku kau tak simbah pasir..
 Aku sepatutnya SYUKUR dengan apa yang ada..
 Tak salah kan kalau aku mencuba segalanya..
 Maka... Kau pun patut mencuba..
 Bukan sekadar duduk dan bebel semua yang tak kena..

 Hehehehe...

 P/S: Erk... Makan epal lah hari nie.. Baru rasa epal...
 

No comments: