Clik For Money...TQ

Thursday, July 14, 2011

~Frustrated~

     Seriously..
     Ini hal sebenarnya...
     Wasted my time.. Energy..Even Money...
     Aku gaji tak tinggi...
     Komitmen pada family...
     Hanya sebab aku minat... Aku mkn sehari sekali..
     Even aku INJURED pun.. Aku datang treneng...
     Walau duduk luar dan memerhati...

     Tapi...
     Apa yang aku dapati...
     Terlalu tunding itu ini...
     Silap sendiri tak nak perbaiki..
     Menyalahkan org lain dan kesalahan diri sendiri ditutupi..
     Walhal... Frendly sana sini...
     Within 8 MONTHS hanya menang 2-3 kali...
     The rest frendly or game.. DRAW and LOST...

     Nak salahkan sapa...
     Cuba cakap..
     Salahkan si polan dan si polan..
     Sepatutnya pandang pada diri sendiri...
     Apa yang dah jadik...
   
     Aku kesian pada kawan aku yang sorang nie...
     Tin dan botol untuk menyara TRENENG tiap minggu..
     Tapi hasil untuk TEAMATE...
     Habuk pun tarak...

    Dan aku tahu..
    Post aku nie akan jadik bahan BBM nnt..
    Tapi tolonglah... Perbaiki segalanya...
    Lelah dalam menanti...
    Lelah dalam tangisan memerhati...

    Dan.. Akan ada suara SUMBANG yang katakan nanti...
    IBNU NAFIS tu injured 2-3 bulan...
    IBNU NAFIS tak main... CAKAP je tahu...
    Tapi dia tahu ke.. IBNU NAFIS sanggup hadir treneng...
    IBNU NAFIS sanggup pi FRENDLY...
    Pernah tak korang pikir semua tu...

   Dan pada mereka...
   Kalau tak suka.. CAKAP directly...
   Aku tegur bukan sebab aku nie BAGUS sangat...
   Tapi sebab aku dah SAYANG korang...
   Sebab tu aku mahu semua tunjukkan prestasi..
   Bukan dalam TRENENG... Tapi dalam every GAME yang kita pergi...
   Itu sahaja...
   Tanya pada diri sendiri...
   Sampai mana TAHAP korang selama 8 BULAN nie...
   Dan takkan masih nak merangkak lagi...

 
  P/S: Sorry dude...

1 comment:

Unknown said...

perghhhh... berseka air mata weiii...

satu perkara yg aku xleh lawan ko... every treneng / match ko dtg

aku yg baru 2 hr xdpt join... da menggeletisss lagi menggeletek kaki melihat team sendiri treneng / frenly...

huwaaa... tu pun ada hati nak standby masuk... dgn harapan dpt main...

sob sob sob