Clik For Money...TQ

Saturday, July 16, 2011

~ SEMUA TAK BOLEH..~

  I hate this situation..
  Because need report every single time what i'm doing..
  Hey.. Come on lah...
  I didn't care about your life..
  Even.. I did not know about your single financial..
  FAKAP lah...

  Nape perlu ada pemerhati...
  Aku citer bukan aku nak mintak duit ko..
  Ko pandai  cakap itu ini...
  Tapi habuk pun tarak...
  Dah lah tu...
  Nak uruskan tiap perjalanan hidup aku..
  Nak tahu ke mana alirnya duit gaji aku...

  Penatlah aku dok sindir sana sini...
  Pahamkanlah..sudahlah..
  Bukan nak tanya...
  Sihat ke...
  Bukan nak tanya...
  Makan berkhasiat tak nie...

 Ini sibuk..
 Kalau aku nak beli umah ke.. Nak beli keta ke..
 Itu hak aku..
 Yang ko sibuk naper weh...
 Patutnya ko galakkan..
 Bukan nak menunjuk tapi aset masa depan..
 Bukannya aku pinjam duit ko pun..

  Kalau aku nk pinjam pun..
  Berjuta alasan ko bagi tapi..
  Ko pernah kan melutut kat seseorang yang sangat aku kenali..

  Memang betul cakap orang tu..
  Ko sangat suka aku menderita dari aku bahagia..
  Yang ko tahu..
  AKU... SEMUA TAK BOLEH...

  BERANGAN PUN TAK BOLEH...
  Kalau buleh.. Ko nak duit aku tetiap bulan kan..
  Baru puas hati ko.. MACAM TU KE????

   Jangan salah kan aku atas kesilapan ko dulu..
   Jangan jadikkan aku mangsa atas kealpaan ko dulu..
   Bagi lah aku BERNAFAS sejenak...
   Untuk merasai sedikit KBAHAGIAAN yang aku hajati atau usahakan..

   SHAITTTTTTTTTTTTTTTTTT......................

No comments: