Clik For Money...TQ

Thursday, July 14, 2011

~Ada ketikanya...~

 

  Ada ketikanya..
  Hati ingin bertemu ngan sahabat lama...
  Ada ketikanya...
  Ingin dicerita segala kesulitan yang sedang dihadapi..
  Ada ketikanya...
  Ingin memohon segala kesilapan aku di maafkan olehnya..

  Tapi..
  Aku tahu..
  Aku tiada lagi tempat dalam kancah sahabat mu..
  Tidak pula dalam list rakan-rakan mu..
  Apa tah lagi tersenarai dari golongan yang baik untukmu...

  Maafkan aku wahai sahabat...
  Tiada siapa yang boleh menandingi dirimu...
  Pemergianmu membuatkan aku sepi..
  Namun aku bersyukur kerana ALLAH masih memerhati...
  Sahabat... Aku doakan kebahagianmu..
  Biarpun kita tidak kan bertemu lagi..
  Segala kesilapanmu telah ku maafkan...
  Malah.. Kau manusia yang banyak memberi semangat untuk aku berdikari...
  Terima kasih sahabat...
 

1 comment:

Ly said...

masa telah merubah segalanya..dan smoga masa jua lah yg dapat mengembalikan dia..