Clik For Money...TQ

Tuesday, April 19, 2011

Awak Part 4

Bertanya pada IN...

Saper 'awak' tu..
'Awak' tu memahami IN yea... bestnya kalau 'awak' tu aku kenal...
'Awak' tu banyak mengubah IN...
'Awak' tu buat IN tersenyum kan.. Aku nampak perubahan pada kau IN...

Hm...
Apa yang IN mampu jawab...
Senyum sajalah...
Tu tak termasuk usikkan dari mak ieda, anne dan Jamy...

Ada gak yang meneka..
"IN..'Awak' tu si fulan... Kan.. kau tak yah tipu aku lah.."
 IN tersenyum juga...
 Biarlah nak meneka siapa pun 'awak' tu... jawapan IN tetap sama...
 Sengih memanjang...

Kompem..ini bukan 'awak'
 

P/S: 'Awak'.. Glamer betul 'awak' dari saya sekarang taw.. Jelesnya saya... hehehehehe..

2 comments:

Unknown said...

sangattttttttttt GELAMAAAA okeh!

I.N said...

hahahaha..GELAMAAAAAAAAAAAA ikan DURIIIIIIIIIII....