Clik For Money...TQ

Tuesday, April 19, 2011

~Resah Gelisah~


 Aku tak tahu naper hati berdegup kencang je hari nie..
 Jejak saja kaki ke opis bagaikan ada sesuatu yang bakal menanti di penghujung hari ini.
 Tak tahu apa yang akan berlaku...

 Tapi.. Aku kecewa sebenarnya lately nie..
 Seperti di perkotak katikkan sahaja diriku ini..
 Di saat aku memendam perasaan rindu...
 Tatkala itu jualah aku di jatuhkan...

 Bila harapan berbunga kembali..
 Di situ jualah..Harapan itu kembali terhenti..
 Bila senyuman kembali meniti di bibir...
 Tatkala itu jualah, belati tajam menghiris kepingan hati kecilku..

 Adakah segalanya bermula dengan diriku..
 Adakah aku juga terlalu menaruh harapan yang tinggi...
 Atau.. Aku sekadar pelampias sepi cuma...

 Tiada siapa yang mampu menduga..
 Itu urusan DIA...
 Sampai bila harus aku begini...
 Meniti LELAH dalam kehidupan ini..

No comments: