Clik For Money...TQ

Tuesday, March 22, 2011

Futsal Training

Hajat di hati tak maw pi...
Sebab letih sangat...
Tp cekalkan hati pi jugak...

Sampai dalam kul 8pm..
Hari nie treneng ngan Marcell masa dia bowtak..
Encem wei...
Hehehehe.. tapi aku salute cara dia ngajar..
Memang dia ngajar tak tgk ko nye jantina...

Sampai  rahang aku lari sebab bola padu dia terkena muka aku..
Hahahaha... Dah "classic" aku rupanya...
Dulu masa main hoki.. Rahang memang dah lari...
Kali kedua masa treneng bola padang berlaga ngan si Tett...
Nie kali ke tiga...


Huhuhuhu.. tapi banyak benda yang aku blajar..
IN... Be pro active.. Ingat step nk jaga gawang...
Huhuhuhu....

Credit to Jamy AJ(pinjam gambar mu)

P/S= Lepas 2 bulan baru dapat t-shirt FC blonde... Tapi IN tak pernah Blonde hokey....

2 comments:

Unknown said...

oooooooooooo... abe marcell yer!
danggg...
ha ha ha... rezeki mu ler.. treneng dgn org encem....

aaaaaaaaaaaa

I.N said...

hahahaha...moga senin nie nnt ado laie diao yo..huhuhuhuu...harapan berbunga bunga nie...