Clik For Money...TQ

Monday, March 21, 2011

Syukur Alhamdulillah...

" Life is not about how hard u can hit,but how much u can get hit  & still keep moving forward!"

Simple... Tapi bermakna.
Itu yang "awak" ungkapkan kepada aku.
Benar apa yang di sampaikan...
Dan aku tersentuh dengan apa yang diberikan.

Di kala aku agak berang dengan sesetengah pihak..
Dia banyak memberikan aku sedikit ketenangan dalam kata-katanya..
Dalam waktu waktu begini..
Dia banyak memberi semangat agar aku tidak jatuh lagi tatkala...
Diri masih terumbang ambing dengan tohmahan pihak tertentu.


P/S: Aku bukan artis yang perlu di tengok dan di belek tiap tingkah laku ku..
       Aku juga manusia biasa yang ingin panduan biarpun suatu ketika aku pernah berdiri dengan utuh...
       Ketika aku bersama " dia" dahulu...
       Moga "dia" masih sudi memaafkan aku.

4 comments:

Coolleen said...

keep moving fara...

I.N said...

uik.. pantasnya anda membaca,, hahahaha.. makasih lin...

snowhite said...

:-) Allah always with us, no matter what. The path of LiFe is not a straight road, although it seems straight, but it is actually a winding road full with thorns along it. All u need to do is to maintain that path, along the way u may encounter a lot of dangerous detours and crossroads. Hopefully (with God’s grace) u don’t stray from His path..

I.N said...

hi snowhite..
thanks a lot coz sudi menjengah blog nie...Insyaallah... Thanks for the word. Yup Allah sentiasa dengan org2 yang bersabar...