Clik For Money...TQ

Wednesday, January 12, 2011

Hurt..

I can't imagine.. How i can forget about this thing..
Is hard to say...
Is hard to keep in my mind.

I know all those thing happened, mistake came from me.
But definitely I am human.
Everybody do the mistake.
I learn sumthing now..
Realize sumthing in my life..

Do not trust anybody surround u.
Better that way..
Hanya kerana mulut badan binasa..
Pepatah tu betul..

Ya Allah..
Berikan aku kekuatan untuk menempuh segala ujian ini
Kesakitan ku ini hanyalah sementara..
Jika sakitku ini,punca kematianku..
Aku redha dengan ketentuanmu.
Namun.. janganlah ko gelapkan hatiku menjauhiMU

Ya Allah...
Aku memerlukanMU untuk ini..
KAU kuatkan aku..
Berikan aku petunjuk agar aku boleh meneruskan kehidupanku..
Biarpun aku dihinjak...
Biarpun aku dihina..

Aku ikhlas menolong mereka semua..
Biarpun satu kesilapanku ditutup dengan sejuta kebaikan.
Ya Allah... Aku terima dengan ujianMU ini..
Redha dengan ketentuanMU...
Amin...

p/s: hati ini tenang setelah memaaafkan..
dalam kerendahan hati, aku kagum dengan ujian dariMU..
mengingatkan diriku sendiri kata-kata diatasa
agar tidak ku ulangi kesilapan yang sama...

YA ALLAH..YA RABBUL ALAMIN...

No comments: