Clik For Money...TQ

Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku...

PADAN muka aku..
Itu yang mampu aku ungkapkan waktu waktu begini..
Apa tidaknya...
Terlalu telus mempercayai orang and BOOMMM...
Semuanya terbongkar..
Yang paling memedihkan..
Secara tak langsung telah memalukan seseorang...

Ya Allah...
Apa yang telah aku lakukan...
Mengapa aku bertindak begitu..
Kerana kelalaiam ku sendiri...
Aku di benci..

Kepada kawan-kawan IN(kalau mengaku kawan2 aku lagi ler...)
TOLONG INGATKAN AKU...
TUTUP MULUT DAN DIAM...
Mungkin itu lebih baik dari semuanya...

p/s:

Maafkan aku NAR..
Maafkan aku....

2 comments:

Unknown said...

dud...
pada aku... xperlu MINTA MAAF... Bukan utk PENTINGKAN DIRI...
Bukan cakap kita ni BETUL semua! Bukan!

Jadikan apa yg terjadi PENGAJARAN!
Berkawan boleh... make new friends, good!
Gunakan apa di sekitar kita utk kita nilai...
Dan jgn mudah sgt bg no TELEFON!

Ha ha ha!

I.N said...

siot ko jamy...
as long aku terus terang ngan org tu..
yg aku berkawan jek...
hahahaha...