Clik For Money...TQ

Wednesday, January 19, 2011

Berlari....

berlari menyihatkan badan

18 January 2011(Tuesday)..

 Berlari selagi mampu biarpun lutut masih sakit namun aku terpaksa berlari jua..
 Berlari kerana meninggalkan segala kepahitan yang berkurung dalam benakku..
 Berlari agar diri ini kembali kuat dari kegoyahan yang mula melanda...
 Berlari agar nafas kembali normal seperti sedia kala...

 Tepat 6.30pm aku tiba di perkarangan Tasik Permaisuri.
Nampaknya lutut masih goncang di kala jogging anak semalam.
Pujuk diri sendiri agar teruskan jog dan berlari...
Alhamdulillah..2 pusingan. 1 setengah jog non stop dan setengah round after kesakitan x mampu di tanggung,aku terus berjalan.

 Mujurlah 2 orang rakan ku meneruskan perlariannya tanpa kelibat aku.
 Bila sudah mula berlari... Akan aku gunakan sepenuhnya untuk berlari...
 Hanya itu yang mampu kurangkan segala yang bertakthta dalam benak ini...

 Moga.. Aku akan mampu berlari untuk mengurangkan apa yang patut..
 Moga 'perlarianku' menjadikan diriku lebih tabah dan kuat...
 Moga juga perlarianku ini mampu mendamaikan jiwa ini...







P/S: Sesiapa nak join..Moh leh..Setiap Sabtu,Ahad kul 7.00pg...Selamat bersukan...

4 comments:

Unknown said...

woooooooooooooooo.... menchiiiiiiii

I.N said...

petang nie..jangan lupa..wuhoooo... c ya around 6pm...

ArryCode said...

jom lari-lari, tpi nak lari kemana?... lari umah tak nak ler... marathon compom tak menang... apa kata kita lari setempat... huhuhuh

I.N said...

hahaha.. apap barang lari setempat..Insyaallah.. bila berlari release minda... tak tepu as usual... asik mikir jek kijenya..better den lari...