Clik For Money...TQ

Wednesday, December 8, 2010

Sangap Mangap

7 Dec 2010. Maal hijrah
Hm... X brapa sihat..
Migraine...
Demam...
Nak taknak bangun gak sebab aktiviti jogging bersama Jamy Aj totally dah lari sebab terbabas tido,gara-gara tido lambat.
Uik..Dah bangun tu,mengemas rumah like cinderella. Tanpa makan dan minum,membasuh baju dan menggosok pakaian yang lama tertangguh. Dalam kul 12.30tghari terus ke umah K cha.
Mula-mula nak isi perut tapi lain pulak jadiknya.
Sampai je umah dia, aku minum air lantas atur langkah ke bilik.
Tarik selimut, aku tido. Badan memang panas tapi sebelum tu aku dah telan ubat.

Sebenarnya.. Terlalu banyak perkara yg aku fikir...
Bohonglah kalau aku bahagia sekarang...

Bohong pada kenyataan yang pudar...

Tak mengapalah..
Ianya satu takdir di mana aku sendiri yang mencorakkannya.
Apa yang perlu ku khuatiri...
Adalah sebagaimana harus ku tempuhi segala galanya tanpa sebarang prasangka..
Mungkin ini yang terbaik untukku...

Semalam jua segala kerinduanku pada Puan noor Idayatie terubat jua...
Sudah 2 bulan aku tidak bertemu dengannya...
Mana tidaknya rindu.. 2 bulan pun jarang-jarang jawab kol..
Hehehehe..Ampun yatie..

Tapi yang peliknya, semalam aku dan Jamy Aj seperti dipukau.
Niat kami ingin bertemu Ana si tenet di LCCT tapi hanya kerna satu panggilan...
Kereta meluncur laju terus ke KLIA.
Punyalah hebat.
AKu hanya memandang Jamy yang agak terluka dengan tindakannya sendiri..
Nak gelak..Takut kena libas.. Diam buat muka toye je lah..
Yang paling bangang tu..On the way gi umah yatie yang terletak di kota warisan...
Boleh pulak memasing tersalah direction direct ke Putrajaya...

Haram jadah tul...
Adieh..Tapi memang memasing lesu dan letih
Sampai umah yatie, terhidangnya jemput-jemput dengan air kopi.
Aku bajet bapak yatie pun tahu yg kami berdua memang lapar gilos...
Habis sepinggan kami makan.Hehehehe.. X leh buat menantu tul..

Sampai umah Bdr Tun Hussin Onn around 10.30pm.. Jamy dah membuto..
Aku pun layan mata sampai tertidor baik punya...
hahahahaha....

2 comments:

Unknown said...

woooooo... ha ha ha... mmg PUKAU, diPUKAU, terPUKAU!

wahahahha

I.N said...

phewitttttttt
terpukau ngan kejelitaan saper weh..hahahaha