Clik For Money...TQ

Thursday, December 9, 2010

Cuba jadi yang terbaik...

Mungkin..
Terlalu banyak yang telah ku lakukan..
Sehingga aku di duga begini...
Mungkin DIA yang Maha Mengetahui segalaNYA..

Mungkin jua..
Ini adalah amaran dariNYA supaya kembali pada jalanNYA...
Kerana DIA tahu apa yg terdetik di hatiku ini...
Mungkin juga... DIA mahu aku menyanjunginya...
Tanpa membelakangkan asas yang selama ini aku pegang...
Tanpa mencerobohi janji pada arwah ibuku...

Ya... DIA menentu segala...
Menentu segala kehendak yang diinginkan...
Dan aku..Perlu patuh dan tunduk semalu-malu-NYA pada DIA...

YA ALLAH...
Aku malu pada diriMU...
Berilah Kekuatan agar aku senantisa mengingati diriMU..

Pengalaman ini..Akan ku semat semahu-mahunya..
Agar tidak kecundang lagi pada bumi yang tak utuh untuk...
Dijadikan haluan hidup..
Pentas segala kedurjanaan...

Amin...

No comments: