Clik For Money...TQ

Thursday, December 2, 2010

HANGAT DI PASARAN............

Wah.. Lately nie, rasa macam artist plak..
Yelah.. Kat Office, laku je memanjang...
Asyik meeting sana..Meeting sini...

Yang paling hangat lagi..Ade plak salah memanipulasikan keikhlasan aku berkawan..
Alamak.. Apa dah jadi? Saya mahu berkawan je.. Bukan bercinta...
Ayark!!!!
Nak tak nak.. Ku teruskan jua kehidupan nie...
Cuma.. orang disekeliling menyalah ertikan diriku.
Etika hidupku mula bercelaru.
Apa tidaknya.. terlalu banyak tomahan...

Ya Allah.. Berilah kekuatan pada diriku...
Tapi hakikat sebenar, aku benci di pandang begitu..
Hanya kerna fizikal ku begini tidak bermakna dalaman jua ku begitu..

Manusia terlalu suka memandang di LUARAN dari DALAMAN..
Kerana LUARAN hanya mencerminkan sebahagian dari kehidupan kita lalui secara lahiriahnya..
Namun, Allah dah tentukan perjalanan hidupku begini.
Mungkin ada ketikanya..
Aku akan berubah..
Tanpa desakkan...
Tanpa pengaruh dari orang lain.

Ya..Aku akan berubah dengan keRELAAN ku sendiri...

6 comments:

Unknown said...

hi, leh kenal? hik hik hik

I.N said...

hi... awak dh mkn ke?
hehehe

Unknown said...

muahaha... adeh! xtahan... hua hua hua

I.N said...

hahahaha..toink...

Ly said...

kena 're-furnish' closet kot? ngee ;p

I.N said...

iye kot...hahahaha