Clik For Money...TQ

Monday, November 1, 2010

Menyesal Part 2...

" Kadangkala orang yang paling menyintaimu adalah...
Orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu...
Kerna orang itu takut...
Kau berpaling dan menjauhinya...
Dan bila suatu masa hilang dari pandanganmu...
Kau akan menyedari dia...
Adalah cinta yang tidak pernah kau sedari..."

Itu yang aku rasai apabila kehilangannya.. Namun telah di takdirkan untukku...

Hari-hari yang kulalui kini kosong tanpa kehadirannya.
Ceria yang ku hadapi bersamanya kini bertukar menjadi muram.
Mungkin senyumku telah hilang..

Selepas setahun baru ku sedar.. Betapa aku merinduinya..
Namanya selalu dibibirku...
namanya masih kekal diingatanku...
Namanya masih utuh di hatiku...

Bagaimana hendak ku lupakan semua kenangan yang tercipta bersamanya?
Bagaimana pula hendak ku kikiskan rinduku ini...
Bagaimana ingin ku nyatakan padanya bahawa aku masih menyayanginya...

Egokah aku...

P/S: Adaptasi dari lagu wali band egokah aku...
       Tak de kene mengena dalam hidupku...

2 comments:

Unknown said...

sure or not? ;p

I.N said...

sure...naper..x caya ke?