Clik For Money...TQ

Tuesday, October 26, 2010

Menyesal... Part 1

Mana mungkin aku melupakan perbuatannya...
Mana mungkin dapat aku memaafkannya...
Mana mungkin aku melupakan akan kesakitannya...
Mana mungkin...

5 tahun aku mengenalinya.. Sgt penyayang.. Manja...Setia...
Hm.. Dia sahabat aku... Org yag pernah membimbing aku ketika terduduk..
Org yg sentiasa menyokong segala akitiviti ku...
Org yg sentiasa memberi tumpuan kepada aku...

Cuma.. Tahun ke 5 tersebut..kerana keinginannya bermain futsal...
Ku bawa jua ke Pan Global..
Ku harap..Aktiviti ini memberikan dia ketenangan...
Betapa dia sangat gembira untuk menendang bola...
Berlari dengan penuh kesungguhan...

Tersenyum ku melihatnya....
Ya.. Salah aku..Dengan kehadiran org ketiga, kami jauh terpisah....
Mana mungkin dapat ku lupakan lirik matanya ketika memandang sahabatku...
Mana mungkin dapat ku lupakan tawa senda mereka bersama..
Mana mungkin jua dapat ku lupakan betapa bahagianya dia bersama teman baru...

Tatkala itu.. Kesal yang ku rasakan..kerana tanpa sedar..
Mereka menjalinkan cinta di belakangku...
Hancurnya hatiku ini tak terkata...
Lantas keputusan ku lakukan...
Ku tinggalkannya tanpa kerelaanku...

Dan kini... KEKESALAN yang mampuku katakan..
Kerna... Sehingga kini, aku masih mengenangkannya...

" Terkadang ku menyesal...
Mengapa ku kenalkan dia padamu......"

2 comments:

Unknown said...

ya ke? ya ke? ;p

I.N said...

iye...
nape x caya ke..
hahaha...