Clik For Money...TQ

Tuesday, October 12, 2010

Kain Lap....

Fuh!!!
Susah nak jadik ahli kaunselor...
Patutlah kat mesia nie, ahli kaunselor sendiri biol...
Namun, bila mendengar tu.. Banyak gak aku boleh blajar...
Matang gak dengan masalah yang bertimpa-timpa....

Tapi..
Ada juga yang jadik kan aku seperti kain lap...
Susah juga kan.. Bukan tak ikhlas cuma..kapasiti ku kekadang tu penuh.
Ada juga yg mengklasifikasikan bahawa aku senang untuk dipergunakan.
Tapi...
Aku sendiri tidak pasti..
Siapa aku sebenarnya...
Sehinggakan aku dikatakan mempunyai pelbagai karektor.
Aku sendiri tidak pasti...

Bila sebut kain lap..
Memang.. Aku juga merasainya..
Bila perlu.. mereke menggunakan aku untuk meluahkan masalah...
Bila tidak perlu...Mereka meninggalkan aku sahaja..
Namun, ikhlas untuk aku membantu...

Kini..
biarpun aku sebagai kain lap..
Aku bermohon agar kain ini, sememangnya berguna untuk semua org...
Tapi ..Aku membantu setakat yang termampu sahaja lah...



Hehehehe...

2 comments:

Unknown said...

lap ingos kasik abes ;p

I.N said...

hahahaha..hampeh..ini ader related ngan citer kat atas...huhuhuhu...