Clik For Money...TQ

Thursday, October 7, 2010

Pertanyaan

Ko naper beb?

Erk..Nape ngan aku...

Serabut jek.. Tak sihat ke... Mana ko menghilang 2-3 hari nie...

X sihat jek. Serabut sgt ke aku?


Hm... Bukan serabut...Kalau berjambang, dah nampak dah jambang ko tu...
Problem ke?

Sekadar membalas senyuman.

Baru seminggu tidak ku bertemu dengan rakan-rakan sepejabat,pelbagai persoalan dan reaksi yang aku jumpa.
Mungkin kitaran atau gelombang permasalahan tu masih ada di raut wajahku.
Bagaimana mungkin ku berbohong... Aku tak mampu kot buat masa nie..
Tapi, aku masih lagi buleh mengukir senyuman memandangkan...
Aku agak sibuk dengan kerja-kerja yang tertangguh...

AAA panggil masuk ke biliknya. Ku kira dia ingin memberi task baru.
Tapi sebaliknya..
Awak amik lah cuti IN..
Sy rasa awak ada masalah nie...

Aku sengih. Mana ada..Ish.. Bih baik buat kije...


Hahahahaha..Berjaya juga aku mengelakkan dari disoal siasat.
Tak sanggup den...
Ada hikmahnya...
Aku tahu... Tapi lambat atau cepat sahaja penerimaanya.

Mungkin jua aku perlu berpura-pura...
Agar senyumanku tidak lagi susut di telan waktu...
Mampukah aku menjawab tiap persoalan itu...
Mampu atau tidak...
Aku perlu ceria seperti dulu biarpun musibah mendugaku bertimpa-timpa...

Hehehehe...

2 comments:

Unknown said...

mmg hensem ar gmbr tu... ;)

I.N said...

hahaha... credit to u cik Jamy... santik wooo...kawe rasa kawe nk mintak ezli order ngan kawan dia D3000 .. sbb kalau dah biasa nnt kawe upgrade ler ..apa pendapat mu... :P