Clik For Money...TQ

Thursday, October 14, 2010

Lepaskan....

Hehehehe...

Itulah hakikatnya...
Baru-baru ini aku diuji dengan beberapa siri kurang menyenangkan...
Especially mengenai dengan kesihatanku.
Tapi yang aku musykilkan...
Tiap kali aku kurang sihat.. Aku akan bermimpikannya..
Bukan sekali dua...
Tapi mimpi yang agak sama nadanya...

Terkenangkah aku akannya...
Mimpi itu sebagai petanda bahawa dia sudah gembira dengan hidupnya yang baru...
Atau..
Aku sendiri tidak boleh melupakannya...

 Bangun sahaja dari tidur...
Air mataku berlinang...
Ya aku tahu dia sedang gembira...
Ya aku nampak garis kegembiraan di riak wajahnya..
Ya dalam mimpi itu...
Dia merayu kepadaku agar dilepaskan dirinnya seikhlas hatiku...

Aku nampak akan kesuraman wajahnya ketika merayu padaku...
Baiklah...


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih serta Pengampun..
Aku lepaskanmu wahai ..... Dengan tenangnya.. Agar kau gembira bersama si dia.
Ku mohon agar ketenangan di dada dan benakku menjelma kembali..
Agar dapat ku jalani kehidupanku seperti sediakala..
Sebelum kehadiranmu dalam hidupku....

Ya Allah..Berikanlah aku kekuatan untuk melupakannya..
Berikanlah aku jua kekuatan untuk menjalani hidup tanpanya...
Agar aku kuat dan tabah untuk menempuhnya..
Amin...

No comments: