Clik For Money...TQ

Monday, August 2, 2010

Weekend yang menggembirakan org ...

Last weekend... Weekend yang paling best biarpun Jumaat lalu, aku di belasah ngan org2 yang tak patut...

Xpe..Lantak koranglah... Bestnya sebab.. Kuar ngan dak sengal...
Layan karenah sengal ngan manja dia..

Teringat kat someone.. Someone yang almost 6 years aku kuar ngan dia jek.Hehehehe...

Pas tu jenjalan kat KLCC. Dah aim satu jam untuk aku neh...
Layan nengok kasut Adizero... pergh, memang best giler...
Sabar IN, kumpul duit dulu...

Beli present si Ms S... Hope dia suka...

Hi tea kat Big Apple restoren... Hm tak de lah sedap sangat. Buleh lah kalau nak alas perut.

Layan nengok org kat sekeliling... Layan 'handbag'...Aku kah itu..

Walau apa pun.. Aku happy bila dia happy... Sebabnya.. Aku sekadar mampu untuk menggembirakan org lain.

Cukuplah melihat dia tertawa dan senyum. Bagiku, itu sudah cukup menggembirakan aku....

Adios...

No comments: