Clik For Money...TQ

Wednesday, July 28, 2010

Semak...

Hari ni, rasa sangat semak. Puncanya masih tidak dikenal pasti. Mungkin terlalu memikirkan sesuatu yang di luar jangkaan. Mungkin jua terlalu mengikut arus permasalahan. Mungkin diri ini di uji dengan pelbagai dugaan.

Ya... Diam dan membisu. Tanpa berkata. Tanpa boleh fokus untuk membuat tugasan. Tanpa mampu melakukan segala aktiviti. Menjadi longlai tanpa kata. Menjadi lemah kerana rindu. Menjadi serius tanpa sebarang senyuman. Apa yang bersarang di hati, tidak diketahui. Yang tahu, otak bercelaru. Segala urat tersimpul rapi bagaikan tiada penyelesaian. Penyelesaian pada permasalahan apa, masih tidak di kenal pasti.

Tetapi di hati seperti tersimpan rasa gundah gulana. Mungkin kerana situasi kini banyak menguji kesabaran yang ada. Mungkin keadaan aku kini tidak seperti dahulu. KepadaMU aku bermohon.. Agar di berikan ketenangan yang hakiki.

Yang pastinya, aku jua menginginkan sesuatu yang boleh membuatkan aku tenang. Tenang seketika agar akalku kembali berfikir seperti sediakala...

2 comments:

Unknown said...

naper lagi ni... hu hu hu... jangan serabot ribut... tenanggg... gi lompat setempat cepat ;p

I.N said...

hampeh betul... ntahlah, aku sedang memikirkan keadaan yang tak mungkin dapat di selesaikan... hohohoho