Clik For Money...TQ

Friday, August 6, 2010

Tensi...

Emo aku..Mana ntah tercicir pen drive tu...Mungkin masa sibuk2 naik bukit kot smalam...Argh.. Aku kene carik idea utk karang balik citer 'Cinta pada si...'

'Air mataku kerananya..' lagi lah.. The whole story kena pikir balik

DAMN!!!!!! IN..IN... Apsal lah ko careless whisper sgt nie...

Anyway.. Smalam the best thing yg aku face. Suka duka, semuanya dtg sekali harung. Then aku jadik sengal jap... terus buat kije gila bagai...

Org lain dok carik aku tp aku duk diam-diam kat satu sudut... Mcmana lah aku nak hadap...Hari ni.. Nak senyum jek..Tp sampai opis carik pen drive, aku dh jadik hangin.. Semua diari kehidupan aku dalam tu. Dan if org baca apa yg terbuku kat hati dalam pen drive tu...Confirm, boleh jual citer aku yg ada 200+ pages.

That's is my real life story. No hidden character inside there.. Org yg jumpa tu akan mengetahui.. Siapa SSMNSIT, Jun, Suliza, Amri dan 'AKU" dalam konteks lain...

SHIT Man!!!!

The best feeling hari nie... Get 2nd Interview. Hopefully semuanya ok.. hope so coz I really need new environment. But if tha post tk bagi salary yg aku minta..Mungkin di fikirkan balik kesemuanya...

Yup..hari nie rasa bercampur baur perassan ku. Kesal hanya kerana satu pen drive.. Senget dengan emosi aku.. Sengal ngan orang lain.. Semuanya lah... TIDAKKKKKKKKKKKK... I hate this situation beb.. Serius...

No comments: