Clik For Money...TQ

Friday, August 27, 2010

Aku bersamanya.... Idayatie

Malam smalam 26 Ogos 2010, bertempat di Hajris Bistro. Aku berjumpa dengannya.
Wah.. terlalu banyak yang kami bicarakan.
Dari yang kecil sampai yang ke besar.
Tapi Yatie selalu tersenyum.Senyumannya membuatkan aku jua tersenyum

Ya..Memang aku memerlukan someone di ketika ini. Dan buat julungnya, Yatie benar-benar memahamiku kini. 16 tahun kami menyemai kasih sebagai sahabat. Berbalah,gurau dan senda adalah rutin yang kami berdua lalui selama 16 tahun ini.

Adakala sebulan dua kami tidak bertegur sapa kerana masing-masing memiliki ego yang tinggi untuk mengungkapkan kata maaf.Setelah usia kami menjangkau 3 series, baru lah keegoan tu di mansuhkan.Kemarahan tu dapat di redakan dengan sendirinya.

Itulah Idayatie..

Tanggal bulan October ini. Dia akan mendirikan rumah tangga. Ya.. Aku sendiri lagi. Harapanku agar, suaminya membenarkan kami bersahabat lagi..itu sahaja.

No comments: