Clik For Money...TQ

Monday, August 30, 2010

Keputusanku...

Dah lama aku tak check up. AKu takut.. Itu jek yang mampu aku katakan.
Doktor dah sarankan suruh buat pembedahan. Tapi aku masih lagi berdegil.
AKu mampu menghadapinya.

Tapi dah seminggu dua nie... Sakit aku makin menjadi. X tahu mana puncanya. Mungkin,
aku patut melakukan pembedahan itu. Keaktifan ku tak mampu melenyapkan segala kesakitan. Namun, sakitnya makin bertambah.

Persoalannya.. Mampu kah untuk aku mengharunginya keseorang tanpa siapa-siapa di sisi? AKu jua manusia biasa yang ingin di belai tika aku terlantar.

Salahkah permintaanku itu. Hakikatnya... AKu tahu, di mana letaknya diri ku kini.
Ingin ku minta simpati siapa lagi yang sanggup menjagaku??? Mungkin tiada. Sekadar menjenguk dan lalu terus berlalu.Itu sekadar lawatan biasa.

Telah ku duga hidupku ini.. Inilah rencananya DIA. Ku terima segala dugaaNYA kerana ku tahu, dia bukan menzalimi aku dengan sewenang-wenangnya. Kerana di sana, menjanjikan aku sesuatu yg bahagia....

2 comments:

Unknown said...

dud, nape x operate? aku tgk makin menjadi2 sakit ko tu... insya allah.. akan ada org menolong... insya allah

I.N said...

ops..
aku tahu... bg satu-satu setel ek..nnt aku buat keputusan...hehehe..