Clik For Money...TQ

Wednesday, August 24, 2011

~ Is a CURSE ~

 Ingatkan dah habis on Monday cirit birit yang melanda..
 Sanggup buat nasik goreng kampung tara pedas punya..
 After berbuka...
 Amik ko sampai ke pagi aku tak tido..

 Ingatkan segala kerosakan perut dah ok..
 Adoiyai.. Sakit lagi rupanya..
 Dugaan menimpa ngan ayah tak leh jalan sebab gout dia..
 Aku membebel sampai kayu belantan dia singgah kat belakang aku..
 Terdiam gak lah..
 Bukan apa.. Aku dah habis kudrat nak mengangkat dia..
 Dengan aku sendiri yg lembik sebab ke toilet tak habis-habis...

 Haish....
 Sabor jelah..
 Lepas dapat injection.. Aku tido tak ingat dunia..
 Tak berani nak makan apa..
  Malam.. Rasa roti sekeping..
 Tapi impak dia.. Nauzubillah..
 Ke toilet sampai kul 3.30pg lg..
 Adoiyai... tak pose lagi lah hr nie...
 Sbb menurut kata doktor..
 Den x leh masuk apa selain dari air jo 2-3 hari nie..
 Air lak tu.. Air garam.. Huhuhuhuh...
 Cenggana nak ada tenaga kalau aku tak makan..
 Huhuhuhu..

  Nie belom tetengah raya.. kompem perkara yg sama akan berlaku..
  So aku kene lah berhati-hati sekarang nie...
 

  Nie lah bahana nak kurus sangat..
  Kan kan kan....

1 comment:

Unknown said...

dah aku AGAK!
tu lah.. nak DIET sgt kan...
oooo.. tipu aku...
kan dah DAULATTT...
biasaaa nie...