Clik For Money...TQ

Monday, August 29, 2011

~ HATI terluka....~



Dulu, memang best kumpul sesama...
Balik kampung nek bas reramai..
Berhimpit-himpit kat Pudu Raya tu..
Yelah..Nak sambut Raya..
Meriah kan...

Malam raya dah sibuk buat pelita..
Malam tujuh likur katanya..
Bakar mercun tak ingat..
Lom men meriam buluh lagi...

Tapi skang..
Naper smua buat haluan memasing...
Sedangkan raya tu.. Merapatkan sirraturahim sesama kita..
Yang ada cuma dendam..
Tak kira lah...
Baik yg muda atau yg tua..

Walhal...
Atuk muk dan atuk tahir dah bepersan...
Kuarga tak ramai...
Tak payah lah nak bergado sakan...



Impactnya...

Aku rasa nak kerja kat oberseee...
Jauh dari semua..
Serabut...
Apa taknya..
Balik-balik aku yang mengalah..
The end..
Aku gak yang di dapati bersalah..

Yelah...
Kononnya... Aku kesayangan si polan...
Aku juga yang diingati sipolan...


Semua hati aku nak jaga tapi...
Ader ke semua orang nak jaga hati aku yang satu ni???



1 comment:

Ly said...

Nk gi kije kt korea ke tuh? Nk itut jgak la, bole? Hehe..sape lg yg berdendam tuh? Haizz..