Clik For Money...TQ

Thursday, July 14, 2011

~ SeraBUt..~

    Dunno where to start..
    Dunno with whom I can sharing everything..
    Bangang .. Eh Silap...
    Tak berakal bila bercerita... Katanya habiskan masa/wang..
    Tidak bersyukur... Bla.. Bla.. Bla..
    Habis.. Aku nie..Perfect jek ke memanjang...
    Habis.. Aku ni..kene dok umah jek yg utama...
    Wat the....
    Semua salah and silap aku... Nampak jek..
    Diri sendiri pun tak terbela...
    Nak ajar aku memacam..
    POKEMON ler wei...  
   

   FC BLONDE..
 
   Frustrated..
   Disappointed with certain team mate..
   Aku tak marah.. Tapi teringat..
   2-3 month.. During my injuries.
   But my soul with u BLONDES..
   Bila org sound check aku ..
   " Cakap pandai lah..Ko tak main asik injured jek.. Cuba men.."

   Pergh.. Luruh jantung...
   Tak pe.. Aku diam..
   Sebab terlalu ramai yg bercakap sampai satu habuk pun tarak buat..
   Lebih-lebih lagi yg berperngalaman bermain kan..
   Aku acting macam org bodo pun takpe..
  Bila cakap or tegur..Nanti tarik muka..
  Kata Open tapi sebenarnya simpan dalam..
  So.. As  I said.. Silent is the best medicine i have....


   Office..
 
  Act like a clerk but higher salary..
  Tu jelah buleh sakap...

2 comments:

Unknown said...

huuuuuuuuuuuu... saper weiii? wah wah wah.. meh aku parappp org tu.. kuang asammm... eh alamak.. aku pun da injured ni... demmm

Ly said...

org tu buta kot? buta hati..huhu..