Clik For Money...TQ

Wednesday, June 1, 2011

~Kaki dah patah, baru paham...~


agaknya...
kaki dah patah baru korang faham kot yang aku tak buleh men terus..
bukan tak ikhtiar...
bukan aku tak bertindak ...
tapi.. aku nk guna kaki lama nie..
bukan sehari dua...
rasanya dah cakap kot..
xkan nak explain tiap kali aku jumpa

ya...
since monday...
aku dah start berurut sampai ke hari ini..
bagilah sedikit kelonggaran..
since doktor dah suh rehat 2 bulan...
bukannya 2 hari atau 2 minggu...

mungkin tak jadi pada korang lagi..
mungkin korang tak rasa kesakitan ini..
mungkin kaki aku lom patah lagi baru korang surrender..
tuk ajak aku berativiti...

aku dah tak mampu bersuara...
tapi aku harap dgn post ni...
korang semua faham...
tolong hormat sikit...
korg tak rasa betapa sakitnya aku nk berjalan seperti biasa...
kalaulah aku leh beli kamera dlm body nie...
tentu aku buat 3g kat korang gak...


P/S: memasing dah beso... so baca dan fikirkan sendiri...

1 comment:

Ly said...

brain head..head brain..tadak..tatau..

memperjudikan idup mati org..haizz..