Clik For Money...TQ

Tuesday, May 31, 2011

Ntah lah awak...

         Macam best jek title kat atas...
         Tapi x der kene mengena ngan 'awak' pun...

         Bila dah bersedia untuk bertempur..
         Macam2 halangan plak yang dihadapi...
         Bowsan dengan perangai sesetengah pihak..
         Meluat dengan segala karenah..
        Segala-galanya diluah pada aktiviti sukan..

Tapi malangnya.. ada impak yang tak diketahui..
Lutut pula menjadi mangsa keadaan..
Tak tunding kat sape..
Tunding diri sendiri...
Sebab diri sendiri nak menikmati kebebasan bersukan..
Sebab diri sendiri dah tak sesuai ke sana ke mari..
Selain dari bersukan..

Ntah lah..
Yang IN tahu..
Sat lagi adalah memekak tak henti henti..
Adalah suara yang berbunyi,..


Yup.. IN totally DOWN..
Jangan di jolok kemarahan dan kekecewaan hati...
Thanks...

2 comments:

Unknown said...

saboooo awk.. sabooo!
wpun sy jua kasihan n sgt berharap...

xpe... dlm byk2 suara... biarkan suara ko yg mengepalai situasi yg ko sendiri rasa...

kita perlu DENGAR...
kita juga perlu RINTIH...

aku tahu...
ko makan hati...
ko bengang...

pada aku, smua tu bersebab...
pujuk hati kita..
pujuk diri kita...

sabar yer dud... wpun aku rasa mcm nyirap la jgk nak hajak ko bersukan skrg... hehehe!

xpe... i always SPORTTT u... ;)

I.N said...

kalau aku mampu untuk melakukannya kan mudah..

tapi adakalanya bila bersukan aku suarakan lutut tak ok... masih tak memahami pulak keadaan aku..

nak kata bangang dan bahalul pun perlu... tapi sangat lah bodoh kalau aku ckp gitu..maka jawabnya... pepandailah depa berfikir...