Clik For Money...TQ

Tuesday, April 5, 2011

Hurm....

Bercinta 1


Sukar tuk aku faham nak bergantung selain daripadaNYA.
Bunuh diri???
Luckily aku spend masa menelefon dia agar dia tak terus mengikut kata hati.
Memang adat bercinta..
Sayang..
Nak buat itu ini bersama..
Tapi jangan sesekali tolak kehendak ALLAH...
DIA tahu apa yang dia nukilkan kat luh mahfuz

Bukan aku nak kata aku baik sangat kat sini..
Tapi.. Tolong ikut pertimbangan akal..
Bukan mudah kita nak lahir ke dunia ini tanpa wacana daripada DIA..
DIA yang hidupkan kita..Dan DIA je tahu perjalanan hidup kita...


Bercinta 2


Kes nie agak rumit...Mungkin terlalu F1 sampai tak terkejar dek badan..
Hm.. Susah gak.. Aku pun tak tahu hujung pangkal depan belakang kiri kanan dan atas bawah..
Tapi..
Bila orang dah buat gitu.. Denied sumthing..
Salah sendiri tunding kat org len..
Start compare.. Dan.. Rasa diri terlalu PERFECT..
Better blah..
Yes.. Duk single memang ler lonely.
Tapi dari sakitkan kepala dengan perangai yang ntah apa-apa...
Bih baik gitu..

Lagi satu..Jangan jadikkan org lain sebagai PUNCA..
Kalau diri sendiri tak betul...
Jangan biarkan mulut..Melebihi AKAL yang terletak kat ketinggian 175cm(I mean kepala ler..)
Jangan biarkan HATI mengikut HAWA NAFSU..

So berpada-padalah..
Teringat sorang teman mengingatkan aku...
Tak SERIK-SERIK lagi ke dengan apa yang pernah kau alami IN...
Cukuplah... Jangan terlalu mengikut..Ko juga berhak tuk melawan..
Ko juga berhak tuk happy..
Ko juga berhak tuk melakukan apa yang ko nak..
So.. FIKIRKAN tuk DIRI SENDIRI..KELUARGA..then orang len..

Tetttttttttt....

2 comments:

Unknown said...

tettttttttttt tetttt tettttt.. putetettttt... wahahahaha ;p

I.N said...

Alamak... Toinkkkk!!!!