Clik For Money...TQ

Wednesday, April 6, 2011

Awak...


Ye.. Awak ler.. Sapa lagi...
Memang post nie khas tuk awak...

Ntah ler awak...
Sejak saya kenal awak..Saya sering tersenyum..
Tak kisahlah apa yang dah berlaku dulu..
Up and down hubungan kita nie..
Saya tetap mampu tersenyum bila mengenangkan awak...

Banyak yang boleh saya rungkaikan mengenai awak..
Tapi.. Bila awak tanya saya depan-depan tadi...
Malu gila saya di buatnya..
Rasa macam nak berlari 5 km je dari awak..
Tapi.. Biarlah saya berterus terang..
Agar suatu hari nanti..Jika saya tiada..
Awak tahu..'Awak' dalam blog nie adalah awak..

" Ada satu tarikan menggoda dari IN"
Itu yang awak ungkapkan pada saya. Mata awak merenung tajam ke mata saya.
Saya tahu..Awak cakap jujur dengan saya..
Tapi..Itulah kali pertama awak cakap mengenai saya...
Tersengih-sengih saya mendengarkannya...
Malu sangat..

I'm glad to see u..
And I'm sure u know about this.. How much I care about u..
Saya harap..Awak happy selalu...
Yang paling penting...
Saya suka bila tengok awak senyum...
Ia amat menenangkan saya...

2 comments:

Unknown said...

pewittttttttttt....

ha ha ha....

patot senyappppppppp...

kui kui kui

I.N said...

mano sonyap... den bising dalam FB jo.. hehehe. 'Awak' doktor injury den.. hahahaha...

Sengal dowh...