Clik For Money...TQ

Thursday, April 14, 2011

~Alhamdulillah~

Story 1


Bila dapat call dari dia..
Ya.. Aku tahu dia masih hidup..
At least dia nak gak call aku bgtau yg dia masih hidup..
Tindakkannya itu membuatkan aku tertanya-tanya..

Mungkin ada sebab mengapa dia berbuat begitu..
Mungkin aku juga tak mampu memberikannya kata-kata semangat kepadanya..
Mungkin hanya mendengar segala permasalahannya sahaja..
Mungkin itu juga kemampuan aku...

Aku berharap agar dia tidak terus jatuh...
Aku berharap juga agar dia segera bangkit melawan selagi mungkin..
Aku berharap.. Dia gembira bersama orang tercinta...



Story 2


Kadangkala dalam mendengar permasalahan orang lain...
Diri aku sendiri diselubungi masalah..
Tersenyum aku apabila mengenangkannya..
Mungkin ada benar kata rakan-rakan ku..
Sepatutnya , sekali-sekala aku bijak menepis apa bila orang disekeliling mula berbicara..
Supaya aku tidak lagi tohmah dengan pelbagai agenda.

Bijakkah aku..
Mungkin ya.. dan Mungkin tidak..
Terpulang pada situasi..
Bila aku menginginkan sedikit masa..
Aku harap orang sekeliling memahaminya..
Itu sahaja pintaku...

No comments: