Clik For Money...TQ

Wednesday, March 23, 2011

~Senyum~

Mana mampu untuk tersenyum lagi..
Hari ni..
Hati..Perasaan dan jiwa aku terlalu mendatar..
Tiada apa yang difikirkan cuma...
Risau..
Risau pada usianya yang cecah ke 65 tahun.
Hanya kami berdua di rumah ini..
Adik, dah tentu mengikut suaminya..
Along...
Mungkin sibuk dengan tugasannya.



Ayah..
Garang..Tetap pendirian dan.. Tinggi egonya.
Aku sebagai anaknya...
Hanya mengikuti sahaja kehendaknya...

Tak perlu berkata..
Kerana.. Mereka semua memahami perangai ayahku..
Senyum ku kian tawar..
Jika ayah tiada disisi...
Aku tak tahu bagaimana untuk aku menghadapi hari-hariku tanpanya...
Biarpun dia begitu..
Dia tetap ayahku..

P/S:Pengalaman lalu membuat aku serik untuk menghadapinya lagi...

1 comment:

Ly said...

namo la ckp cam neh..sedih..tingat kt abah kita jgak..namo, namo..namo kehilangan dia..huk huk