Clik For Money...TQ

Wednesday, March 2, 2011

Panassssssssssss....

Adoiyai..

First is really my mistake...
My intention to 'fire' other people...
But other people out of nowhere menyahut pulak wall aku...

Haish...
Len aku target..Len plak yg menyahut..
Yang aku target tak sempat baco lagi kot...
Malas tul ngan org2 gini..
Better meroyan kat wall sendiri...

Aku meroyan kat wall aku sbb aku tak tahan...
Aiyoyoyo...
Baru aku tahu..Aku ngan kawan aku ni sering diperhatikan..
Tak sangka.. Ke mana kami berdua pergi pun..
Kami BERKONGSI...
Sandwich pun di bahagi DUA...
Air mineral sebotol pun DIKONGSI berdua...

Aku rasa kawan aku tu dah jelaskan semuanya..
Dia tak lari pun.. Even ada job pun still panggil KO...
KO tu jek tak pernah nak tahu...
CARIKLAH keje lain...
Tak kan nak HARAP JOB dari kawan aku je...

Betul tak..
Even aku tak tahu dari awalan dan akhiran tapi sebagai manusia..

Aku nk marah org lain.. Since KO dah interrupt..Ngan KO KO skali aku marah...
Next time.. Jgn sesuka hati nak like status aku...
AKU tgh MARAH ngan benda lain..
PLUS aku SAKIT lagi...

Dah lah SAKIT malam tadi macam nak rak after solat and ngaji..
Ni lagi satu punya LAHARNATTT...
Aku nak marah.. Tak TAHU nak marah kat saper...
Tak tahu sapa TUANNYA...
Tapi..
Dah ler..
Baper lama aku dah tak leh tido NYENYAK..
Bagi lah aku lena kejap...
UDAH UDAH ler tu...

2 comments:

Unknown said...

yeouuuuuuuuuuchhhhhhhhhh!!!

I.N said...

hahahaha.. susah nak sakap.. nie blom ado yg silent follower lg nie.. hahahahaha.. DEMMMMMMMMM....