Clik For Money...TQ

Tuesday, March 8, 2011

Fuh...

Baru sompek den nak menaip blog..
Jadik posto hari nie for ITB CPOCning..
Kalut semacam jek depa smua...

Alhamdulillah...
Allah beri aku peluang utk bernafas setelah latihan semalam yang benar-benar menguji minda...
Malah perut pun makin kempis dengan tiap tekanan yang diterapkan oleh Coach Aidil..

Alhamdulillah...
Allah berikan aku seorang sepupu dan kawan yang benar-benar mengambil berat mengenaiku..
Agar aku jua tidak melakukan kesilapan yang serupa lagi..

Aku nak tolong tingkatkan mutu hidupku..
Pengalaman yang dikongsi bersama oleh Jamy amat berguna..
Biarpun aku sekadar memegang CLS(Creative Lighting System), at least..
I learn sumthing..

before shooting session.. Jamy teach me which angle i should try..
Belakang tembok ke.. Depan tembok ke..
Penataan cahaya juga amat penting..


Moga Allah redha dengan usaha ku...
Moga Allah juga tidak membebani aku..
Moga Allah juga tidak aniayai aku...
Kerana aku sedar.. Aku perlu tunduk kepadanya jua...

Allahu Akbar..

2 comments:

Unknown said...

TIMER KASEYYYYYYYYYYYYYYY kerana memegang cahaya!

PENTINGGGGG ok!

I.N said...

hehehe.. Den kono boli KAMERA nie... huhuhuhu