Clik For Money...TQ

Monday, February 21, 2011

Ya Allah.. Ampunkan Dosaku...

Semalam gi berubat..
Branch Darul Syifak at Kajang... Ustaz Rashid punya branch.
Alhamdulillah...
First thing...
Jejak je ke perkarangan umah tu..
Hati dah berdegup kencang..
Muka dah mula berubah..
Aunt cha dah perasan..
Dia suh ikut buntut dia gi memana je...

Duduk tunggu nombor ke 22. Lamanya hai...
Sabor je lah..
Hati mula gelisah..Aku dapat rasakan benda tu ada...
Aku tahu...
Kaki aku mulai sejuk...

Masuk turn aku berubat..
Hm.. X tahu apa jadik..
Yang aku sedar.. muka aku sembab..
Aku mula muntahkan cecair yang tidak diingini...
Again...

Aku ingat..2005,2006 dan 2007.. Segala keperitan dengan benda ke tiga ini dah tamat...
Tapi aku tak sangka...
Betapa aku tidak jangka ianya terjadi lagi..

Bukan menuduh atau berburuk sangka...
Cuma.. Aku letih nak menghadapinya lagi..
Tersangat letih sebab.. Akan memburukkan prestasi kerjaku..

Balik dari berubat, mandi air yang ustaz beri..
Ustaz tu pesan..Jangan makan makanan tajam,daging kambing dan asam..
Dia pesan suruh berubat dengan ustaz zawawi..
Hm.. Kuat ler benda tu kalau dah pass baton..

Serius.. Semalam tidor tak lena sebab badan sakit sangat..
Apa yang aku makan..Aku luahkan sebijik-bijik dan berserta cecair yang tidak diingini.
Perutku rasa bagai dicucuk-cucuk..
Dadaku berasa disiat-siat sakitnya..
Aku lena dengan air mata.

P/S: Ya Allah.. Ampuni segala dosaku.. Betapa nikmatnya KAU berikan aku kesakitan ini agar...
        Aku tidak leka dengan pentas duniawi. KuPOHON kepadaMU Ya Allah... Ringankanlah segala yang
        ku DERITAI kini... Aker bermohon kepadaMU agar ko beri petunjuk pada orang yang
        menganiayaiku...
       Agar mereka kembali kepadaMU... Berkatilah perjalanan hidupku Ya Allah...


  

No comments: