Clik For Money...TQ

Sunday, February 20, 2011

Ilmu Hitam....




  Dah lama aku nak nukilkan mengenai ini.
  Dulu..Aku amat sarcastic dengan benda benda tahyul nie.
  Most probably... Is call Psychology bila orang dok terjerit ke sana ke mari..
  Tapi bila terkena pada diri sendari.. Ya Allah.. Sakitnya bukan kepalang...
  Tubuh jadik lemah...
  Makan pun buleh kira ngan jari..

  Cuma..
  Aku masih tak faham...
  Dalam mengejar arus permodenan..
  Mengapa masih ada orang yang bersifat iri hati dengan kejayaan orang lain?
  Jika hati disakiti.. Maafkanlah.. Sebab semua manusia tidak SEMPURNA..
  ALLAH yang SEMPURNA tu masih buleh memaafkan makhluknya...
  Eh TOLONGLAH...
  Tak perlu nak guna ilmu hitam untuk menjatuhkan orang...
  Kalau LU sendiri SEMPURNA... LU tak bikin ONAR dalam hidup LU..
  Kalau LU sendiri BAIK... LU takkan langgar batas-batas ISLAM....

  Kalau orang dah tak nak tu.. TAK NAK lah jawapannya...
 
 P/S: Siapa yang buat kat aku... Aku doakan kebaikan untuk orang tu...
        Aku tak mudah give up.. Tapi terima kasih.. Dugaan itu DIDIKKAN ALLAH..
        ALLAH sayangkan AKU... Tapi..
        Jangan ko sakiti family aku.. Kalau ko berdendam ngan aku.. dengan aku jelah ko berdendam...
        Tak payah drag sampai ke umah...
        Apa-apa pun.. Aku mohon MAAF andai aku menyinggung hati perasaaan KORANG...
        ALLAHUAKBAR...

2 comments:

ArryCode said...

Pada orang yang buat perkara camtu, baik ler bertaubat. naper ler nak niaya org....

I.N said...

abg harry: mungkin dia lupa.. dia juga makhluk Allah.. Doakan yang bebaik utk org tu..Jangan simpan dendam kat dia...