Clik For Money...TQ

Thursday, February 17, 2011

Terbaring menahan sakit..



  Hari ini MC. Memang demam since semalam lagi. Badan seram sejuk dengan kepala pusing-pusing lagi.
Habis tengok muvie semalam terus balik...
Makan ubat sakit pala... Diam tak diam.. Bangun around 9.00am.
Sempat sms Linda klik opis aku.

Nasib baik ayah ada.
Mintak tolong ayah hantar gi hospital.
Doktor cuma cakap..Maybe benda tu tengah membesar.
As usual..Doktor suh operate.
And the same answer from me. No.. I can't do that
So... Amik ubat, balik. Terus makan ubat..
Tido.. dari pukul 11.30am... Tup tup.. Dah kul 6.00pm.
Memang tak sedar apa..
Sms atau kol ke.. Confirm tak sedar..

Rasa ok sikit cuma..
Effect mata nie tak tahu lah bila akan berakhir.
Makin lama makin berdenyut mata nie.
Kene buat spek mata baru..
Aku tahu, ianya impak dari sakit kepala tu..
Nak tak nak aku kena hadap.
Doktor cuma advise, kuat semangat dan teruskan usaha untuk cara hidup sihat.

Since benda nie aku bawak dari 2003, dah 8 tahun ianya terlekat di situ.
Tiap dugaan tu adalah didikan Allah.
Ada hikmahnya..
Cuma aku perlu bersabar dengan lebih tinggi lagi.

Insyaallah..Dengan semangat yang ada..
Dengan DIA sentiasa mendengar rintihan aku..
Aku tahu.. Aku mampu menghadapinya.

Yang penting, aku perlu happykan ayah,adik,abang dan keluarga-keluargaku.
Itu sahaja.
Moga Allah redha dengan perbuatan aku.
Amin....