Clik For Money...TQ

Monday, February 14, 2011

Citer yg perlu di hupdate...

12-2-2011..
Abg tiri aku kawin..
Kecepuk kene tanya.. Bila pula turn aku..
Hahaha..
Senyum jek tuk penawar duka..
Jodoh,ajal dan rezeki.. Allah tentukan..
Persepsi bermula di rumah makcik..
Ramai gak yang datang dari Perlis.. Satu bas..
Nak tak nak.. Aku pengganti ayah selaku tuan rumah..
Letih nak menghandle 44 org wei...Tapi Alhamdulillah..
Segala urusan dipermudahkan ALLAH...

Petang Sabtu 12-2-2011 6.00pm-8.30pm..
Aktiviti smash badminton di adakan...
I mean training..
Berbaloi.. Release segala pemikiran di kepala..


Ahad 13-2 2011 7.30am-8.30am
Jogging sampai kaki cramp..
Pergh... Nak pecah betis..
Push harder to loose weight and to release everything inside my mind..
Try to forget everything I have done..
Try to find another way.. for respect myself.. and appreciate everything I have done for myself..

Try to generate new phrase for my life without thinking other people say...
Sebenarnya..
Aku penat nak menjaga hati semua orang..
Bila aku keluar dengan org  nie.. Org tu plak kecik hati..
Bila kuar ngan org tu..Org nie plak kecik hati..
So.. I think I get the best answer for this momment.

I need  spend my time alone...
What ever I want to do..
I will do it alone...
Currently i'm totaly not happy with my time..
Not happy with my spirit..
Not happy with my financial...
Everything lah...

Tp kalau aku luah.. Org kata, ader org lain lg susah..
Kang kluar lagi ayat-ayat..
Kang aku nyer silap smua nampak..
Ntah ler...
Adoiyai.. Apa nak jadik ngan ko IN...
Silent is the best medicine rite now..

P/S= meroyan dikala hati..jiwa dan perasaan merundum.
         Kecewa dengan pencapaian diri
         Kecewa kerana terlalu memikir kan kehendak org lain drpada diri sendiri..
         nie sesi meluahkan kekecewaan yea...
         Toinkkkkk!!!!!!!!!!!

No comments: