Clik For Money...TQ

Wednesday, November 3, 2010

Pergeseran antara aku dengan....

Semalam 2 Nov 2010...

Perkara yang paling bodoh pernah ku buat selama bekerja 3 tahun di syarikat Konsultan ini.
Bukan sengaja untuk aku melepaskan kemarahan yang meluap-luap..
Tapi kali ini, aku rasakan.. Ianya terlalu menekankan diriku sendiri.
Andai prestasi dalam kerja di pertikaikan, aku masih boleh menerima.

Tetapi.. Penilaian dari sedi penggunaan benefit di tokok tambah!
Apa ni???
Kalau dah benci sekalipun, bagitahu jelah...
Tak perlu berdolak dalih..
Aku faham.. Dan aku akan cari kerja lain..

Dan kalau itu yang di mahu..
Aku turutkan...

Memang aku dah 'terkurang ajar' dengan menepuk meja dalam biliknya.
Tapi terus terang aku katakan..
kemarahan aku tidak dapat di kawal lagi..

Argh..Rezeki bukan lu yang bagi..
Allah.. Aku masih ada Allah untuk bergantung...
Dan bukan kau sebagai manusia bisasa...

Damn it......

2 comments:

Unknown said...

sabooo... jgn terburu2... janji da lepas kan apa yg terbuku.. h.fully sumthin guud

I.N said...

yup..
tp in mean time..diri ini slalu di salah ertikan...