Clik For Money...TQ

Monday, October 4, 2010

X Tahu nak sakap...

Bila aku buat silap... AKu akan engaku salah tu...
Tapi for this time...
Mmg aku terduduk sgt dengan apa yg berlaku...
Bila Niat kita di salah ertikan...
AKu tak tahu mcmana nak beritahu..

Gara2 kes FB..
Wall aku yg selama nie sekadar bermain kata..
Rupanya ada pemerhati yang tak di sangka2..
Niat aku sekadar bergurau tapi..
Sebaliknya telah berlaku...

Argh...
Serabut dengan statement gitu...
AKu tak tahu nk luah mcmana lagi...
Tapi, tiap gerak geri aku..Benar2 di perhati..
Yg aku tahu...
Aku diibaratkan seperti kera sumbang...
Buat apa salah...
Buat baik pun tak memadai...

AKu hanya manusia biasa...
Baca buku agama pun org ingat aku sgt baik..
Ibarat aku tahu semuanya...

Salah ke jika aku masih belajar...
Belajar utk mengenali erti kehidupan...


ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.......

2 comments:

Unknown said...

siapa? siapa? nak kena ni!!!
hadoiii... ini la manusia...

I.N said...

manusia.. silap sekali..berulangkali di perkatakan... x pelah.. aku sekadar manusia hanya mampu berdoa...