Clik For Money...TQ

Thursday, February 14, 2013

~ MENGADU BOMBA~


  Lamanya aku menyepikan diri dari menulis.. Bukan apa... Mungkin ramai benar yang tersinggung
dengan kata-kata dalam blog ni.

  Oklah... Nak mengadu bomba nie...
  Terlalu lama mendiamkan diri pun x bagus..
  Banyak perkara yang aku hadapi dalam 2 bulan ni..
  Aku harap.. Baca dan fikirkanlah...

  Tak pernah mengharap yang terlalu sempurna untuk diriku namun...
  Cukuplah jika ada yang memahami tatkala aku memerlukan..
  Aku bukannya memerlukan orang untuk 24 jam sehari..
  Namun..
  Bila aku jatuh tersungkur atau mahu meluahkan..
  Setialah berada di sisiku...
  Tak perlu membuat perbandingan antara masalah aku dan orang lain..
  Ya.. Semua orang ada masalah...
  Namun.. Sesekali.. Cubalah mendengar dahulu sebelum membidas...
  Itu sahaja..
  dan aku harap.. Hormati aku sebagai seorang yang tua dan juga muda...


  Done...

No comments: