Clik For Money...TQ

Wednesday, August 22, 2012

Lancer..Mazda..Vios...Preve..


  Ha...
  Ntah ader ke rezeki aku nak pakai... agagaga...
  Since asik ader org cakap aku x reti menyimpan...
  Malas aku nak memikirkannya...

 Hajat di hati nak tuko keta since 'baby' aku asik merengek jek..
 Penat nak layan hati dan perasaan dia..
 Kalau sesikit tak pe...
 Ni sampai riban nak layan....

 Aku x lah gi show room nie... Sebab ini memang impian aku..
 Tapi aku tahu mana kedudukan aku skang...

 RM125,000.00 monthly installment RM 1,197.00
 Suka sebab Stylo.. Laju.. gempak..
 Plus engine sgt bagus.. Buatan Jepun ...
 2.0 sama ngan Insira tapi Inspira celup design depa nie...



 Hatchback 1.5 Mazda 2. RM 86 k.. Monthly RM 900.00
 Dah g show room dia.. Berdegup jantung jumpa awek Mazda Hatch back nie..
 Memang suka tapi tulah...
 Buleh bayo.. tado x der saving....
 Nanti aku gak yang dipersalahkan...
 Sangat sedih...



 Vios.. Memang pujaan aku sepanjang zaman...
 Gilah kat Cheras nya showroom..
 Tengok yang Low SPec..
 Pergh pakai kaset lagi tu bang..
 kawan aku siap cakap pakai jek abanza..
 Tulah .. Aku sorang jek kot...
 Nanti nak bawak hantu raya gi jenjalan ke..
 Hehehehe....




Last skali...
Preve.. Ni pun bapak mahal.. sama rega ngan si vios...
Ntah ler..
Bila di pikir2.. Aku memang tak layak nak pakai keta pun..

Hidup aku xkan berubah..
Dan tak kan pernah berubah langsung



Mode: aku sedih.. aku nk taip lain..tp lain yg aku taip..lagi lah sedih...

1 comment:

Ly said...

Mazda 2 or 3...or vios..

Beb, jgn sesekali kata ko x layak, bila ko sendiri yg "membenarkan" org len menghalang ko..

Peringatan tuk diriku: "Allah tidak akan mengubah nasib seseorang hamba , melainkan dia sendiri mengubah nasib diri nya.."