Clik For Money...TQ

Wednesday, August 15, 2012

~ aku.. yang bernama IN....

  "Sebelum mengharap Allah menilai kita dengan baik... Didiklah diri
   menilai orang lain terlebih dahulu.... Yang penting bukan siapa yang kita
   lihat.. Tetapi 'siapa kita' ketika melihatNYA...."

  Ya.. Kejadian demi kejadian yang berlaku...
  Tapi aku di hukum tanpa diperjelaskan kesalahanku...
  Tak mengapalah..
  Aku pujuk hati supaya sabar...
  Bak kata org terdekat denganku..
  Terlalu banyak hati yang telah aku guris...
  Aku sekadar berdiam diri seperti selalu..

  Mungkin sudah lali dengan keadaan ini...
  Jika aku pertahankan diriku sekalipun...
  Yang bersalah tetap aku...
  Tapi aku begitu lelah untuk menghadapinya...

 Pintaku cuma satu...
 Aku bersyukur mempunyai kalian semua..
 Aku bersyukur kerana didikan agama ku cukup sempurna...
 Namun aku pasrah...
 Aku bukan yang terbaik untuk kalian..
 Biarbagaimana aku berusaha...
 Kalian tidak pernah nampak akan kegigihan aku...
 Malah aku tak pula dihargai lagi...



 Ikhlas: IN...

No comments: