Clik For Money...TQ

Thursday, May 17, 2012

~ Happy Best DAY IN...~

 
  Alhamdulillah...
  Meningkat lagi umur aku pada tahun ini..
  Tapi DUGAAN tahun ni sangat dasyat dari tahun-tahun sebelumnya...
  Mungkin itu tandanya untuk aku berubah..
 
  Happy???
  Aku mengharapkan sesuatu yang baru dalam tahun ini..
  Namun kenyataannya..
  Ianya tetap sama.. Tiada satu yang berubah...
  Mungkin kehidupanku mulai mendatar...
  Namun aku redha..
  Biarpun sakitnya amat di rasai...
  Aku harap aku mampu bangun dan terus berlari..
  Biar pun mempunyai orang belakang tabir..
  Hidupku masih lagi kosong...

  Apakan daya IN.. Itulah hakikat hidup dan kehidupan...
  Anyway..
  Thanks to K Nuraini and Jamy AJ for the luvley present...
  I think.. I should write the song again together with my sister...

  Buleh tak???

No comments: