Clik For Money...TQ

Sunday, July 31, 2011

~Kenangan..~

 Lama gak tak buang tebiat balik melaka...
 Pergh.. Best gilos kan..
 Teringat zaman kekecit dulu..
 Arwah mak slalu sangat suka lepak kat pantai kelebang...
 Ingat lagi adik tertelan gigi masa makan kat situ..
 Aku bantai gelak tapi kene marah..


 So semalam aku ngan ayah balik Melaka...
 Mengimbau kembali saat indah dolu..
 Ceh...
 Sampai jek.. Sana... First thing..
 Taik lembu dapat ku elakkan..
 Hahahaha.. ader plak nak memerut kat depan umah..
 Haish...
 M.Ngah & P.Ngah as usual..Menunggu depan pintu..
 Kurus nya diaorg...
 Pi Umah M Long pun gitu...
 Hm.. Aktiviti utama adalah berendam dalam laut..
 Pergh.. Layan.. Hujan pun aku tetap nak mandi..

 Keh Keh Keh...
 Pas tu ikut P Long mengait buah rambutan..
 Punya lah banyak.. Aku tanya dia.. Ayam sabung tu tak nak sembelih ko?
 Soklan sensitip tu...
 Mana Boleh.. Jawab dia sambil jegil mata..
 Hahahaha.. Biasa lah mengusik org tua...

 Ayah ajak aku temankan dia pi Brisu...
 MMG bisu aku tgk buah duyan berderet..
 Pergh...
 Borong banyak ler..
 Sbb nk bagi si JAMIATUL dan org sekeliling...
 Satu boot keta rega rm 50...
 Mana nak dapat kat kl kan..

  Tulah...
  Harapan aku simple jek..
  Nak imbau kembali kenangan ngan arwah mak..
  Bersama Along dan adik..
  Sukarnya nak lupakan kenangan bersama arwah..
  Pulang ke Melaka... Melihat pantai...
  Membuatkan hati aku kembali tenang dari gundah..
  Moga Allah memberkati kehidupan ku ini...

1 comment:

Unknown said...

huuuu... doyan selamat d buat kuah doyannn

Tenkiuuu