Clik For Money...TQ

Sunday, June 19, 2011

~Sorry...~

     Ceh..
     Wal hal minta maaf ngan diri sendiri...
     Ye lah.. Macam tak de masa untuk ber social life since tempat kije baru..
      Komited sungguh ngan kije..


Bangun se awal 545am...
Sampai jek B2.. Tido til 810am..
Then baru masuk opis..
Pi awal sebab elakkan jem..
Yelah..Aku kije kat tempat jin bertendang...
Kenelah gi awal..
Kalau tak dah kene warning ngan AHSO kat opis tu..Huhuhuhu..


   So far environment first day sgt MENTAL..
   But for 2nd week.. Dah jadik biasa plak..
   Sampai mulut yang  byk cakap pun dah terkunci rapat..
   Apa taknya..
   Bih baik aku cakap ngan dinding kan..
   Dari cakap ngan orang...



Pressure kerja.. Memang terasa..
Sebab..Org semua buat kije jek..
Tak der nak bergossip..
APa tah lagi yang jenis mengukur jalan...
Paling kuat pun aku tengok..
Diorg pi bilik air ngan buat ayaq minum..

Itulah hakikat aku berkerja di tempat baru..
Biarpun lead aku sgt comel..
Tapi aku kenelah bg komitmen penuh tuk bekerja..
Huhuhuhu..

No comments: