Clik For Money...TQ

Thursday, June 23, 2011

~Benar-benar hampa...~

   Betul cakap arwah mak..
   Betul cakap adik..
   Betul cakap aunt cha...

  Dia memerlukan kita  ketika dia kesusahan..
  Dia memerlukan kita ketika dia perlu org untuk mendengar luahannya..
  Dan dia memerlukan kita ketika dia memerlukan org menemaninya...

 Tapi DIA...
 Sentiasa bersama kita tatkala kita berduka..
 DIA sentiasa memahami kita tatkala kita memerlukanNYA..

 Aku hampa.. Ke mana harus ku luahkan segalanya...
 Memerlukan seseorang yg mampu mendengar rintihanku..
 Namun.. Aku benar-benar hampa...

 Tatkala diri kecewa tak dapat pi ke Melbourne..
 Tatkala diri sedih dengan semangat diri...
 Tatkala hati diguris dengan dugaan yang melanda..

  Tiada siapa yg sudi bertandang atau bertanya khabar..
  Tiada siapa yg sudi me'sms' di kala hati sedang merintih..
  Tiada siapa yg sudi hadir di kala diri dihinjak musibah...

  Aku redha denganNYA..
  Cuma aku pelik..
  Mengapa perlu MENANGISI kepergianku dulu..
  Mengapa perlu berdusta akan KASIH SAYANGNYA dahulu..

 Aku tertipu dengan air matanya...
 Aku tertipu dengan keluh kesahnya..
 Dan aku tertipu dengan tiap pendustaan yang di lontarkan...

 Ku pujuk diri agar BANGUN...
 Ku pujuk diri.. Aku masih ada insan-insan yang menyayangiku...
 Ku pujuk diri agar sentiasa +ve dalam setiap pemikiran...
 Ku pujuk diri agar jujur dalam segala perhubungan..
 Kerana.. Aku ingin HATI aku KAYA..
 Agar aku tenang untuk segalanya....

No comments: