Clik For Money...TQ

Thursday, May 26, 2011

~Hm.. Hakikat itu pedih.. Tapi Harus Di Tempuhi Juga~

       Adik begitu berhati-hati nak beritahu..
      " Kita org kene gi S'pore Ahad nie.."
      Aku sekadar bulat kan mata je...
      Nak cakap apa.. Dah tugas laki dia ke sana..

     Baru 2 minggu kot bermesra ngan boyfie2 aku..
     Belum habis rindu dendam..
     Belum terubat segala-galanya..
     Dah berangkat lagi..
     Biarpun dekat... Tapi ntah bila aku akan jejak kaki ke sana...

Bukan emo.. Tapi ini hakikat..
Aku rindu nak habiskan masa dengan adik aku (Fadzlina Borhan)..
Banyak cerita yang belum dikongsi..
Banyak keperitan yang belum sempat diberitahu..
Tapi... Dia dah berkeluarga dan mempunyai suami..
Aku perlu akui..

Bohonglah aku tak rasa kosong..
Bohonglah aku tak rasa sunyi...
Bohonglah aku tak rasa happy...

Tapi nak buat macamana...
Itu Hakikat yang perlu aku tempuhi..
Itu Hakikat yang perlu aku terima buat masa ini..
Memang kami rapat sejak tiadanya orang ketiga..
Itu hakikat betapa kuatnya hubungan adik beradik ini..

P/S:
  Akak doakan adik sihat.. Sabar di negara orang...
  Akak sayang adik sekeluarga...
  Anak-anak adik dah macam anak-anak akak juga...
  Makasih sebab sudi adik adik dengar keluh kesah akak selama ini..
  Akak sayang adik sangat...
  Huhuhuhu....

Adik,arwah mak,Along n IN

1 comment:

Ly said...

huk huk.. :'(