Clik For Money...TQ

Saturday, April 2, 2011

Siapa sangka...

Story 1

Tepat 12.04am malam tadi..
Tet tet tet...
Sms masuk..
Berkerut aku tengok texting dari dia...
Terus aku call takut takut.. Dia menghadapi masalah besar atau berada di dalam kesusahan...

Hm... Hampir 3 jam kami berbual.
Siapa sangka.. Dengan kebahagiaan yang di pancarkan dalam gambar-gambarnya...
Rupa-rupanya terselit satu kisah hitam yang aku sendiri tidak dapat menduganya.
Dia seorang yang tabah.. Dan bijak dalam menyembunyikan segala kesulitan yang di alaminya sebelum ini.


Story 2

3.00am..
Terima inbox dari sumone...
Mungkin aku memahami hatinya..
Mungkin jua itu pandanganku sahaja..
Tapi.. Yang aku tahu...
Dia sebak.. Sakit dan rasa dikhianati..

Mungkin.. Kerana terlalu memendamnya..
Dia membiarkan perasaanya terkubur dengan begitu sahaja...
Kerana..Mungkin dia takut..
Jika dia meluahkannya..
Dia akan kehilangan orang yang paling di sayangi dan dicintainya itu...

Keputusannya itu.. Seperti pernah aku lakukan dahulu...
Namun.. Sakit masih di rasai hingga kini...
Biarpun orang tersebut.. Telah memiliki pasangan hidupnya yang sah kini.



P/S= Pada dia...Saya tetap akan menyayangi kamu....Kui Kui Kui....(Jiwang plak...)

No comments: